Telefoniczna obsługa klienta
Telefoniczna obsługa klienta
Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów.
Obecnie obsługujmy klientów w 13 językach z terenu całej Europy.
Naszym celem jest budowanie pozytywnego wizerunku u klientów, nie tylko sprzedaż ale także kompleksowa opieka.
Obecnie potrzebujemy osób które wesprą nas w obsłudze sprzedażowej klienta na rynku Polskim.
Co oferujemy na tym stanowisku:
o Wynagrodzenie podstawowe + prowizję
o Pracę oraz szkolenia w 100% zdalnie – zapewniamy sprzęt który umożliwi Ci pracę
o Pakiet szkoleń oraz programy rozwojowe – u nas jeśli chcesz, nie musisz siedzieć ciągle na słuchawce
o Pełną opiekę oraz wsparcie z każdego działu (Lider, Trener, HR)
o Jeśli nie lubisz kiedy ktoś patrzy Ci na ręce i cenisz sobie spokój możemy Ci to zagwarantować jeśli Twoje wyniki będą na odpowiednim poziomie (doceniamy samodzielność)
o Pakiet benefitów – multisport, prywatna opieka medyczna (Luxmed, Medicover)
o Umowy cywilnoprawne
o Jasne i zrozumiałe zasady współpracy (nic drobnym druczkiem z czym wyskakujemy z dnia na dzień
o Otwartą i ciepłą atmosferę – każdy jest równy!
Co będzie podstawowymi zadaniami na tym stanowisku:
o Obsługa sprzedażowa klientów z połączeń przychodzących i wychodzących – to klienci kontaktują się z nami, lub my kontaktujemy się z naszymi stałymi klientami
o Rejestrowanie zamówień, logowanie w systemie
o Opieka nad klientem, lubią jak się słucha co mają do powiedzenia
Czego oczekujemy:
o Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
o Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
o Otwartości, empatii i wyrozumiałości
o Umiesz stawiać granice i dążyć do celu
o Nie demotywuje Cię „nie” ze strony klienta
o Sprzedaż jest dla Ciebie czymś naturalnym a nie wciskaniem
o Lubisz się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, a tematy TABU dla Ciebie nie istnieją
Nie czekaj bo my nie chcemy czekać na Ciebie! Zgłoś się już dziś, porozmawiaj, sprawdź dowiedz się więcej!