Customer supportvz językiem niemieckim
Customer supportvz językiem niemieckim
Dla naszego klienta z branży telekomunikacji poszukujemy kandydatów, którzy chcą zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej korporacji jako Doradca Klienta z językiem niemieckim.
Główne obowiązki:
– Zapewnienie wsparcia klientom w języku niemieckim za pomocą różnych kanałów: czat, mail;
– Telefoniczna obsługa klienta;
– Odpowiadanie na zapytania;
– Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagane są:
– Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, min. B2;
– Otwartość na kontakt z klientem;
– Dobre umiejętności organizacji pracy;
– Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Oferta firmy:
– Możliwość pracy na niepełny wymiar godzin po okresie wdrożeniowym (ok. 4-8 tygodni);
– Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym;
– Prywatna opieka medyczna i pakiet ubezpieczeń;
– System Multikafeteryjny;
– Bonusy za wyniki;
– Program wsparcia psychologicznego dla pracowników i ich bliskich;
– Wiele programów mentoringowych do wyboru.