dodaj swoją Pineskę za darmo

You are reading

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

 

Miejsce pracy: ZDALNIE

 

 

Oferujemy:

– Wynagrodzenie 5.500-6.000 PLN Brutto

– Pakiet profesjonalnych szkoleń wprowadzających i rozwojowych

– Pracę w młodym i zaangażowanym zespole

– Pakiet benefitów pozapłacowych

 

Wymagania:

-Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)

– Znajomość języka angielskiego B1- mile widziane

– Znajomość MS Office i obsługi komputera

– Kultura osobista, uprzejmość

– Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania,

– Chęć rozwoju i pracy w zespole

 

Na czym polega praca?

– Udzielanie wsparcia Klientom niemieckojęzycznym w zakresie problemów technicznych

– Komunikowanie do odpowiednich działów o problemach związanych z systemami bądź aplikacjami

– Współpraca w ramach międzynarodowych zespołów

 

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą wyślij nam swoje CV.

 

 

Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. https://www.recruiters.com.pl/polityka_prywatnosci.pl

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.